Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

3 речі, які з’їдають ремінь ГРМ

Його переваги в економічності та простоті, але недолік в тому, що він може легко порватись в неочікуваний момент.

Як проконтролювати ремінь?

Розповімо детальніше.

Чому він рветься?

Зазвичай розрив провокує механічне пошкодження паска, через що відбувається збій в роботі двигуна і зустріч поршнів з клапанами. Це може стати причиною суттєвого ремонту. Щоб такого не траплялось, варто слідкувати за станом паска регулярно. Найчастіше знос починається скраю ременя, де він до чогось торкається і стирається.

Ролик – перша причина

І, мабуть, найпоширеніша – натяжний ролик, котрий заклинив. Це така собі пластикова шайба з підшипником в центрі. Коли змазка в підшипнику засихає, то ролик починає клинити і видавати звуки, які ріжуть слух.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Якщо не звернути на це увагу, то пластик на цьому ролику розігріється від тертя, сам ролик заклинить і ремінь буде перетиратись через нього. Або ж ролик просто розпадеться і ремінь спаде.

Пошкодження ролика може бути і через «халатний» ремонт автомобіля. Не кожен автослюсар знає, що натяжний ролик потрібно прикручувати з певним зусиллям, тому іноді переборщують. Від цього його і клинить. Після заміни ременя було б добре встановити металеві ролики на місце пластикових.

Помпа – рідко, але мітко

На багатьох іноземних авто помпа, яка прокачує через себе охолоджуючу рідину, починала працювати саме від паска ГРМ. До такого рішення немає жодних претензій і може працювати тривалий час. Проблема в іншому: коли на шківі помпи виникне люфт через зношені підшипники, то краї паска поступово будуть стиратись і ремінь незабаром обірветься.

Шестерні розподільчих валів

Для того, щоб визначити саме цю причину, потрібно зняти кожух з паска. Іноді через браковані шестерні розподільчих валів на них залишаються гострі виступи, котрі псують життя паску.

Навіть нерідко зустрічається, що і шестерні мають криву геометрію, яку допустили під час виробництва, і ремінь типу сповзає з неї, через що з одного боку зношується швидше.

Щоб уникати постійних проблем зі паском, під час кожної його заміни перевіряйте і решту деталей, з котрими він дотикається.

 

Джерело: Dexpens