AutoNews

Що потрібно запам’ятати раз і назавжди для ефективної боротьби з корозією

1. Чому і де машина іржавіє? Чим небезпечна корозія

Будь-яка машина іржавіє.

Звісно ж, на ризики появи та розвитку корозії насправді впливає безліч причин. Тут тобі і якість матеріалів, з яких зроблено кузов, і технологія оцинкування, якість фарби, регулярність миття, дорожні реагенти, механічні пошкодження ЛФП і ще багато іншого. Однак, всі можливі причини в кінцевому підсумку так чи інакше зводяться до регулярності та якості догляду за машиною та її кузовом. Якщо автомобіліст не залишає “ластівку” без належного нагляду і догляду, постійно перевіряє стан ЛФП, використовує тільки якісні матеріали, виконує антикорозійну обробку, миє машину і з максимальною оперативністю усуває будь-який дефект – в такому разі є всі шанси, що корозія дуже довго не завдасть автомобілісту проблем.

Проблеми можуть бути серйозні.

На жаль, іржа небезпечна не тільки тим, що псує зовнішній вигляд автомобіля. Рано чи пізно в машині неминуче почнуть іржавіти різні силові елементи, наприклад пороги або основи стійок даху. Через сильну іржу може погіршуватися керованість транспортним засобом, з’являтися стуки, вібрації і т. п. неприємні явища. Врешті, будь-яка корозія підвищує ризики аварійної ситуації, а також посилює тяжкість наслідків останньої. Найбільше в будь-якій машині страждають такі елементи, як капот, крила, пороги, нижні частини дверей. Менш явними, але не менш поширеними джерелами проблем традиційно виступають: стикування скла і кузова, місця зварювання, кузовні стійки, кришка багажника, петлі дверцят, місця кріплення бамперів і, звісно, страждає вся нижня частина автомобіля. Сюди належить днище, компоненти системи впуску, деталі підвіски.

2. Як найкраще боротися з іржею?

Знадобляться серйозні заходи.

Найкраща іржа та, що так і не почалася. Насамперед про машину варто належним чином піклуватися. І не раз на тиждень чи місяць, а постійно. Чистіть автомобіль від будь-яких забруднень, зокрема від пуху, піску, листя. Особливу увагу приділяйте сміттю, що потрапляє в дренажні отвори. До речі, вивчіть конструкцію своєї машини за схемою. Багато дренажних отворів неочевидні для водія. Обов’язково мийте машину час від часу.

Робота складніша, ніж здається

Вразливі ділянки нижньої частини кузова – пороги, капот, крила – рекомендується захистити відповідним антигравієм, спеціальним гумово-полімерним засобом, що розпилюється по зовнішній поверхні. Регулярно робіть антикорозійну обробку днища. Якщо на ЛФП з’явився скол, обов’язково законсервуйте пошкоджену ділянку автомобільним пластиліном або хоча б моторним мастилом, після попереднього очищення і просушування. Не варто забувати, що такого роду заходи – це короткочасне вирішення проблеми.

Нехай ніколи не іржавіє!

Якщо ж іржа вже вкоренилася і її шар перевищує 0.1 мм, то одним перетворювачем тут справа вже не обійдеться. Доведеться використовувати “класичну” схему очищення зі шліфуванням проблемного місця з подальшим ґрунтуванням і повторним фарбуванням. Шліфування здійснюється за допомогою підходящої металевої щітки і наждачного паперу, в найзапущеніших випадках доведеться пускати в справу шліфувальну машину. Перед нанесенням ґрунту і шпаклівки очищену ділянку доведеться помити, просушити, знежирити розчинником. Після повторного фарбування, не зайвим буде також нанести безбарвний лак.

Джерело: Dexpens