Чому восени всім водіям необхідно заглядати під килимки в салоні авто
Всім відомо, що від великої кількості вологи страждають не тільки матеріали салону, а й метал, вельми схильний до окислення та іржі. Тому стежити за тим, щоб у машині не було вогкості – один із ключових обов’язків автовласника. І насамперед, інспектувати слід простір під килимками для підлоги, що покривають практично невентильовану синтетичну обшивку, яка може залишатися вологою доволі тривалий час.
Вода, просочуючи ковролін і звукоізоляційні матеріали, створює пряму загрозу виникнення корозії на елементах металоконструкції автомобіля. А як ми знаємо, днище ТЗ і без того вважається вкрай вразливим для іржі.
Утім, не тільки підлога зазнає “рудої” атаки, а й кронштейни сидінь, а також тросові приводи та електророз’єми, включно з так званим датчиком комфорту, який найчастіше захований під кріслом водія. Від надлишку вологи він ризикує вийти з ладу, позбавивши роботи всілякі обігріви, електричні регулювання та інше обладнання.
Щоб уникнути подібних катаклізмів, слід гарненько обтрушувати ноги від бруду, снігу та води перед тим, як зануритися в салон. Не зайвим буде замінити м’які килимки на гумові, а ще краще – з великими бортами. Такі килими не пропускають вологу і легко чистяться. Втім, сучасні технології виробили на світ низку альтернативних рішень у вигляді 3D-килимків та автомобільних “підгузків”.
Перші складаються з декількох шарів, забезпечуючи теплоізоляцію, запобігання потрапляння вологи і щільне прилягання до ковроліну. Другі ж підкладаються безпосередньо під м’який ворс, всмоктуючи воду. Лайфхак, треба визнати, не новий, але ефективний.
Скажімо, колись водії укладали під ноги газети, більш модні – серветки та туалетний папір. Однак найдієвішим методом боротьби з надмірною вологістю була, є і буде глобальна сушка інтер’єру. Подібні послуги сьогодні пропонують численні автосервіси та детейлінг-студії. Втім, висушити салон можна і самостійно, набравшись терпіння і озброївшись будівельним феном.