AutoNews

Експеримент: чи стане повітряний фільтр новим, якщо випрати його в пральній машинці

Машину обслуговувати треба: весна, дача. А щоб автомобіль, якому пора на ремонт, дістався до кінцевої точки, треба хоча б поміняти свічки, фільтри і масло. Свічки викреслюємо відразу – дорого. Відмочимо в диявольському коктейлі з усіх знайдених у гаражі рідин та потремо ганчірочкою. Ще походить, навіть електрод поки що видно.

Масло – біда. Треба б подивитися знижки, а потім прочитати в інтернеті, що неважливо, яке в моторі мастило, головне – частіше його міняти. Фільтр масляний хитрим маркетологом, заточеним на збагачення транснаціональних корпорацій шляхом відбору останнього у людей, зроблено нерозбірним. Скрізь тягнуть копійку меркантильні!

Інша справа повітряний фільтр. Не дісталися ще руки жадібні: все видно, доступно, можна вічно користуватися. В інтернетах пишуть, що достатньо його лише пропилососити, а після – в машинці випрати, поки дружина не бачить. І буде, мовляв, як із заводу, тільки краще. Що, серйозно?

В інструкції на сайті чорним по жовтому написано: ретельно знепилити, покласти без порошку і кондиціонера в машинку і випрати на мінімальних обертах. А знаєте що? Кондиціонера капнемо – нехай пахне приємно.Після прання має кращий вигляд, пахне альпійською свіжістю. Експеримент вдався – можна ставити, коли обсохне?

Жарти жартами, а від повітряного фільтра залежить не тільки витрата пального, а й ресурс двигуна: на збідненій суміші мотор постійно трястиметься, слабо тягнутиме і всіляко намагатиметься заглохнути. До речі, його зовнішній вигляд, як і аромат, має вторинне значення: головне – тандем фільтрувальних властивостей і пропускна здатність. І прання проблему не вирішує, а тільки посилює.

Річ у тім, що бруд і пил під час “танців з водою” в барабані пресуються усередині фільтрувального елемента, забиваючи його субстанцією, що віддалено схожа на бетон. Про яку пропускну здатність йдеться? Якщо просто розрізати випраний фільтр, то кількість бруду і сміття в надрах вразять.

Тож варіант із пранням повітряного фільтра відкидаємо одразу – цей, з дозволу сказати, “лайфхак” з реальністю нічого спільного не має. Вже краще протрусити його як слід від великих частинок і далі їздити з брудним.

Джерело: Dexpens