Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Найбільш “злі” енергоспоживачі в авто, які несподівано швидко садять акумулятор

З настанням тепла зростають ризики зіткнутися з розрядженим акумулятором в авто не менше, ніж взимку. А все тому, що з потеплінням посилюються руйнівні процеси в батареї – вода з електроліту випаровується, пластини – оголюються і псуються від концентрації кислоти, а пусковий струм – падає. Тому навантажувати АКБ вкрай не рекомендується. Що обов’язково слід контролювати в машині, щоб не зіткнутися з її небажанням запустити мотор?

Перш за все, не варто фанатично використовувати систему кондиціонування, бо кліматична установка – це замкнута герметична конструкція з фреоном і компресорною оливою, а для успішної її роботи вентилятору потрібно від 80 до 600 Вт. Тому намагайтеся поменше “юзати” кондиціонер на холостому ходу, особливо якщо не плануєте при цьому кудись їхати.

До речі, вентиляція та обігрів крісел теж “зжирають” – дай Боже! Функції, які так люблять українські автомобілісти, споживають не менше 240 Вт. Тому фахівці теж рекомендують вдаватися до їх активації лише точково, а не використовувати в перманентному режимі.

Ви здивуєтеся, але навіть обігрів заднього скла в автомобілі має вельми солідні потужнісні характеристики – 120 Вт. А значить постійно “розтоплювати” запітніле віконце на кормі транспортного засобу безумовно не варто. Не дарма ж деякі водії допомагають салону позбутися “пітливості” шляхом часткового відкриття бічних вікон.

До речі, ще більше – 150 Вт – відбирають електричні склопідйомники, якими ми інтенсивно користуємося в теплу пору року. Знайте: піднімати і опускати скло в салоні краще при заведеному двигуні. В іншому разі, в сукупності з роботою інших енергоспоживачів вони можуть швидко “осушити” ємність акумуляторного накопичувача.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Але, мабуть, найбільш підступним вузлом в автомобілі, без якого не рушити з місця, є генератор. Саме він розкручує колінвал до потрібної частоти обертання, такої потрібної для пуску двигуна, витрачаючи при цьому від 800 до 3000 Вт. А тому, коли інші системи вже попрацювали над “обнуленням” рівня заряду батареї, стертер може і не відгукнутися на запити водія. У такому разі, машину доведеться “оживляти” за допомогою троса або зі штовхача.

Джерело: Dexpens