Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Чому категорично не можна натискати на гальмо лівою ногою

Згідно з аналізом авторитетних заокеанських експертів Evidence Solutions, на швидкості 85 км/год при утриманні лівої ноги на гальмі, довжина гальмівного шляху скорочується на 18 метрів, а економія часу становить 0,75 секунди.

Однак це не означає, що на дорозі загального користування подібний метод виявиться ефективним. Мозок звичайного шофера, який не має навичок спортивної їзди, не в змозі миттєво подавати імпульси для перестановки ніг під час керування автомобілем. Не дарма ж у низці випадків ДТП відбуваються саме через те, що водій переплутав педалі гальма і газу.

Чимало водіїв після тривалого використання машин з механічними коробками передач доволі довго звикають до того, що на авто з АКП слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на “механіці” ліва задіяна лише під час натискання на зчеплення – гальмуємо ми все одно правою. Річ у тім, що під час витискання зчеплення водії тиснуть на педаль до упору і з доволі відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль з тією самою силою, то автомобіль не тільки стане стовпом, а й може спровокувати ДТП.

Та що там: і без аварії під час різкого сповільнення можна отримати пошкодження і травми – починаючи від удару об будь-що в салоні, причому навіть якщо водій або пасажири пристебнуті ременями безпеки, і закінчуючи банальним травмуванням шийного відділу хребта. Факт залишається фактом: педаль гальма порівняно зі зчепленням більш короткохідна і чутлива. Досвідчений шофер інстинктивно продавлює “підлогу” з певним навантаженням, а мозок, повторимося, просто може не встигнути дати команду “керманичу” проявити ту саму вправність під час гальмування. Особливо в гострих і небезпечних ситуаціях на проїжджій частині.

Повертаючись же до автоспорту, варто зазначити, що професійні гонщики працюють обома ногами в разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дає змогу делікатно контролювати і швидкість, і траєкторію машини під час ковзання. Адже для перемоги важлива кожна секунда. Але, як уже було сказано, подібні експерименти на жвавій дорозі нічим хорошим для доморощеного “шумахера” не закінчаться.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Джерело: Dexpens