Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

7 міфів про зимові шини, які давно час викинути з голови

1. Важливий досвід, а не тип шин

Досвід, звичайно, добре…

Навичка водіння справді грає величезну роль при керуванні транспортним засобом. Проте, всупереч популярним помилкам досвід аж ніяк не є панацеєю від усіх бід. Перефразовуючи відому приказку про добре слово і пістолет, нагадаємо, що зробити міцною рукою і правильними шинами можна при нагоді набагато більше, ніж просто міцною рукою. Численні розповіді «ветеранів» водіння – це не правило, а помилка того, хто вижив або не сів за ґрати.

2. У Європейському Союзі зимові шини взагалі заборонені

У ЄС також сніг випадає.

Досить популярна дурість, яка змогла широко поширитися завдяки інтернету. Насправді зимові шини у країнах ЄС не заборонені. У деяких країнах ЄС заборонені шиповані шини, але не зимові. Більше того, якщо в таких країнах є гірські регіони, то на їхньому в’їзді найчастіше висить табличка про заборону паркування без використання ланцюгів. Якщо ж говорити про країни Північної Європи, зокрема Скандинавію, то там зимова гума у ​​відповідний сезон не просто дозволена, а обов’язкова.

3. Повний привід обійдеться без зимової гуми

Повному приводу потрібні зимові шини.

Вкрай небезпечна помилка. Так, повнопривідний автомобіль швидше за все зможе нормально розганятись по сніговій або промерзлій дорозі і без зимових шин. Однак, що з приводу керованості такого транспортного засобу? Так от, керованість повного приводу без зимових шин буде не просто огидною, а прямо небезпечною. Насамперед це стосуватиметься такої важливої речі, як гальмування, яке прямо залежить не тільки від типу, але також від якості та поточного стану шин.

4. На зиму краще брати ширші шини

Ширше – не означає краще.

Регулярно проведені тести різноманітних автомобільних журналів наочно демонструють, що широкі шини показують себе на зимовій дорозі найгірше. Найбільш сумно справи з їздою по льоду. Там з широкою шиною взагалі можна позбутися будь-якої керованості… Якщо вірити тестам, то найкраще показує себе шина стандартної ширини. Вузьку шину також брати не рекомендується. Вона добре поводиться на льоду, але її починає зносити при їзді снігом.

5. Встановлення покришок на одну вісь

Ставити потрібно на обидві осі

Є ціла серія небезпечних помилок, які зводяться до того, що можна поставити зимові шини тільки на одну вісь. Найчастіше таке пропонують із принципу: якщо немає грошей, то краще купити і поставити пару крутих шин, ніж чотири посередні. Насправді якщо немає зайвих грошей, то краще придбати бюджетні зимові шини, але на всі 4 колеса, ніж дорогу, але тільки на 2. Установка зимових шин тільки на одну вісь гарантовано закінчиться регулярним заносами.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

6. У сильний мороз шипи на льоду марні

Ні, не марні.

Дуже популярна помилка з приводу шипованих зимових шин та їх поведінки на льоду. Насправді нічого подібного з шинами не трапляється. Навіть у найсильніший мороз при їзді по льоду шипи на шинах (адже несподіванка!) продовжують працювати як шипи… Ставте спокійно, якщо є необхідність.

7. На гарних зимових шинах можна їздити цілий рік

Цілий рік не поїздиш.

Літні та зимові шини відрізняються не лише рисунком протектора, а й складом гуми. Так, літня гума починає стрімко втрачати свої якості вже за плюс 5-7 градусів за Цельсієм. Все те саме відбувається і з зимовими шинами. Вони починають втрачати свої якості за плюс 7-10 градусів за Цельсієм.

Джерело: Dexpens