AutoNews

Чому сучасні автівки з ГПК не люблять вивернуті колеса

Не те щоб всі, але переважна більшість сучасних автомобілів оснащені гідропідсилювачами керма, котрі значно спрощують керування. Це досить складна система, яка в процесі експлуатації зазнає достатньо навантажень.

Без питань – якщо авто використовують правильно, то його поломки ще довго не виникатимуть, а служити гідропідсилювач може тривалий термін.

Якщо знати кілька нюансів в експлуатації машини з ГПК, можна легко уникнути несправностей та забути про зайві витрати на ремонт.

Ось, наприклад, власники автівок з ГПК кажуть, що вивертати колеса до упору зовсім не варто. Окрім цього не рекомендують під час стоянки залишати кермо в крайньому положенні, адже це суттєво збільшує навантаження.

І навіть механіки підтверджують, що це не видумані історії, а насправді реальність.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин
Ошибки автомобилистов, приводящие к поломке ГУРа

Сам гідропідсилювач є сильною системою, проте в нього теж є свої слабкі сторони. Наприклад, патрубки, котрі перші пошкоджуються, якщо кермо викручене максимально вбік. Все полягає в тому, що при такому положенні керма підвищується тиск гідравлічної рідини.

Якщо кермо перебуває в такому положенні тривалий час, відкривається переливний клапан, через котрий може випуститись гідравлічна рідина. Відповідно, трапляється неправильний розподіл змазки по патрубках.

Багато машин мають не зовсім правильне розміщення таких шлангів, де часто утворюються заломи, а коли підвищується тиск в системі, взагалі може статись розгерметизація. Якщо трісне шланг від такого напруження, то і весь гідропідсилювач постраждає.

Для водія це може статись дуже раптово і втримати керування авто буде складніше. Особливо, якщо авто рухається на високій швидкості.

Что будет, если выкрутить руль с гидроусилителем до упора и оставить?

Як найкраще робити?

Якщо вже так треба викрутити кермо до упору (180 градусів), то краще не затримувати кермову баранку в такому положенні, легко повертати в зворотну сторону. Траєкторія руху буде незмінною і водій не піддає ризику патрубки та тиск в системі не буде стрибати.

Джерело: Dexpens