Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Чи треба міняти пружини під час заміни амортизаторів

Трохи довідки: амортизатор та пружина працюють в парі, щоб забезпечити плавність ходу та хорошу керованість автівкою.

Місія пружин – пом’якшувати штовхання та удари в мить долання нерівних доріг. Колесо відстає від дорожнього полотна та втрачається контроль над ним після того, як наїде на перепону. Пружина ж повинна повернути його на місце і поглинути енергію. А оскільки енергія витрачається повільно, то коливання довго не стихатимуть, постійно будуть нові поштовхи через нерівності і колесо буде підстрибувати, втрачаючи зчеплення з дороги.

Тут вже на допомогу приходить амортизатор, котрий і призначений для гасіння коливань колеса. Напроти пружини амортизатор досить складний механізм. На вигляд це циліндр з поршнем. Справний амортизатор має поглинати та перетворювати в тепло 75% удару.

Отже, якщо амортизатор з пружиною чітко виконують свої функції, то справна робота підвіски забезпечена.

Чому може втратити працездатність амортизатор і так зрозуміло, а чому пружина може втратити властивості?

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

На це є кілька причин:

– Тривалий час експлуатації і достатній знос;

– Пошкодження поверхні;

– Регулярне перенавантаження транспортного засобу;

– Корозія.

Можна логічно припустити, що оптимально міняти і пружини, і амортизатори одночасно. Але це не завжди вдається через, наприклад, затратно або ніяк неможливо визначити ступінь зносу пружини.

Але установка нових амортизаторів до старих пружин – це в 90% випадків ремонт підвіски та скорочення життя механізмів вдвічі. А якщо міняти одночасно, то підвіска повернеться до звичного стану і частка затрат повернеться завдяки довшій роботі всього блоку загалом та економії на проведенні ще однієї заміни.

Передние пружины — Mercedes-Benz E-class, 2.2 л., 1993 года на DRIVE2

Пружини ПОТРІБНО міняти, якщо:

– Ламання пружини;

– Корозія або пошкодження металу;

– Зниження висоти автівки;

– Нерівномірність горизонту авто.

Якщо з цим все добре, то краще міняти пружини раз на дві заміни амортизаторів.. Однак, якщо ви користуєтесь автомобілем сам, то при заміні амортизаторів можна поміняти пружини місцями: ліву переставити на праву, оскільки ліва частина частіше завантажена через водія.

Джерело: Dexpens