Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Коли категорично не можна натискати на гальмо

Коли водій вже має достатній досвід водіння, то більшість його дій за кермом відбуваються на рівні рефлексів. Тобто, відпрацьовані до автоматизму. В щоденних поїздках це іде на користь, проте є моменти, коли ці рефлекси можуть і нашкодити.

Розглянемо кілька випадків, де доведеться боротись з собою, щоб не натиснути педаль гальма.

Гальмування в повороті

Всі сучасні автомобілі обов’язково мають у списку оснащення ABS, котра не допускає блокування коліс при гальмуванні.

Однак, не всі автомобілі на наших дорогах нові, є ще й такі, які їздять без новомодних помічників. Якщо за кермом такого старого авто сяде недосвідчений водій, то на нього чекає кілька неприємних сюрпризів.

Наприклад, на машинах без ABS не можна натискати на гальмо в крутих поворотах. Це може спровокувати занос, тому швидкість треба скидати ще до повороту, а не в ньому.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Багато хто сквернословить на антиблокувальну систему та її низьку ефективність взимку. Вони просто забули, що є ще й автомобілі без неї.

Гальмувати на спуску

Кожен мешканець рівнин, коли потрапляє до гірської місцевості, де дороги в’ються, повинен фактично заново вчитись керувати автомобілем. Адже його робота педаллю гальма на серпантинах дещо відрізняється від того, як це відбувається на рівних дорогах.

На затяжних спусках для гальмування потрібно використовувати двигун, а не педаль гальма. Інакше станеться перегрів гальмівних механізмів та й можлива поломка.

Про це важливо пам’ятати, коли ви відправились у відпустку. Щорічно на серпантинах відбувається багато аварій саме через те, що водії-туристи не встигли адаптуватись до місцевих умов.

Опинившись у незнайомій ситуації, вони змушені боротись з відпрацьованими рефлексами, котрі базувались не один рік, але це не з першого разу виходить.

 

Джерело: Dexpens