AutoNews

Навіщо під акумом потрібен гумовий килимок

Але чи знали ви, що гумові килимки можуть бути корисними не лише всередині автомобіля. Під акумулятором виробник завжди розміщує піддон з гуми.

Зараз всі знання власників про свої авто зупиняються на рівні «Знаю, як відкрити двері» і «Куди залити антифриз». Сумно, якщо чесно.

Ще якихось 20 років тому кожен щасливий володар автомобіля знав його до найменших деталей та міг повністю розібрати машину та зібрати заново. До речі, саме в ті роки з’явилась тенденція класти під акумулятори гумовий килимок. Навіщо?

Перша мета – це зафіксувати батарею в одному місці. У Радянському Союзі дороги були, м’яко кажучи, не такої якості, як зараз. Кріплення акумулятора просто могли не витримати скачків і гумовий килимок – це єдине, що утримувало АКБ на місці.

Про коврик поддон для аккумулятора — Лада Vesta SW Cross, 1.8 л., 2017 года на DRIVE2

Наступною причиною було бажання захистити внутрішню частину авто. Коли акумулятор переміщався з боку в бік, то сильно дряпав майданчик під собою. Окрім цього, тодішні акумулятори нерідко протікали. Електроліт з легкістю роз’їдав шар фарби під капотом, оскільки він максимально тонкий. Дещо пізніше, на тому місці утворювалась корозія.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Ще одна важлива користь килимка з гуми – це його нездатність до проведення електричного струму. Про це потрібно пам’ятати сучасним водіям.

Якщо постелити спеціальну прокладку між батареєю та кузовом – машина не битиме струмом ні водія, ні пасажирів.

Джерело: Dexpens