AutoNews

Недорогий кросовер із майже вічним мотором

Шукаєте надійний та недорогий кросовер на вторинному ринку? Машина з дволітровим атмосферником, що має хорошу репутацію (та ще й у зв’язці з надійною АКП) була б чудовим варіантом. Такі двигуни на європейських кросоверах, схильних до моди на наддувний даунсайзинг, вже не знайти. А ось серед японців трапляються! І один із дуже гідних представників цього племені – Mazda CX-5.

Її двигун PE-VPS лінійки Skyactiv поєднується як з механікою, так і з гідроавтоматом (що в епоху варіаторів теж можна вважати рідкістю та удачею), який має репутацію одного з найкращих.

Сам же по собі двигун ще досить молодий, його почали виробляти в 2012-му, і повна картина ресурсності поки неясна. Але виробник вважає, що 300 000 км для PE-VPS не є межею, що підтверджується практикою: на ринку вживаних машин зустрічаються цілком живі екземпляри з пробігами під 400 000 км.

Двигун економний (тут безпосереднє упорскування з шестиструменевими форсунками), але вимогливий до якості палива через високий рівень стиснення: А-95 допустимо з застереженням про бездоганну якість, а бажаний А-98. Заощаджувати на інтервалах заміни масла теж не варто — штатна витрата велика з перших кілометрів.

Від дитячих болячок ці мотори вже позбавлені, та й за сукупністю якостей CX-5 можна вважати оптимальним вибором серед кросоверів із солідними пробігами. Гідний екземпляр з 2.0 на автоматі і з пробігом “трохи за сотку” цілком можна знайти за 400 тис гривень.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Джерело: Dexpens