Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Поради, щоб не спалити зчеплення на «механіці»

  Якщо хтось забув/не знав: зчеплення на МКПП – це такий вузол, котрий відповідальний за передачу потужності від двигуна на коробку. Він є досить масивним і має здатність сприймати неабиякі навантаження.

Проте за умови нормального використання: якщо нехтувати вимогами з експлуатації можна легко і просто спалити зчеплення та віддати зарплату на ремонт.

Поведінка на світлофорі

Подібна “шкідлива звичка” спостерігається в більшості водіїв – стоячи на світлофорі на першій передачі і вижимати зчеплення. В цім випадку двигун зазнає більше навантаження, до якого він не готовий.

Також не варто різко набирати швидкість, стартуючи зі світлофору, адже тут теж збільшується навантаження і на зчеплення, і на цілу коробку передач. Сучасні машини дуже не люблять таких приколів, майте на увазі. Варто надавати перевагу розміреній спокійній їзді: і вам безпечно, і коробка не «напружується».

Рух з місця

Простий алгоритм дій, як варто стартувати, щоб зчеплення не зазнавало стресу від ваших «злетів»:

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин
  • Запускаємо двигун і вмикаємо «нейтралку»;
  • До максимуму зчеплення і вмикаємо першу передачу;
  • Легенько відпускаємо педаль зчеплення, одночасно підтримуємо оберти двигуна трішки вище за холостий хід;
  • Як авто почне рух, на секунду затримуємо ногу на зчепленні;
  • Машина починає набирати швидкість, зчеплення відпускаємо.
Как правильно съезжать на спуске и заезжать на подъем на автомобиле

Рух на спуску

На короткому спуску краще одразу вмикати нейтральну передачу і взагалі не рухати зчеплення. Спускатись зі слизької гори краще не на нейтральній передачі, а на увімкненій передачі. Не потрібно вижимати зчеплення. Краще будьте готові використати гальма або ж ручник, щоб зупинити авто.

Колись рекомендували спускатись «накатом» і рухатись таким чином по кілька кілометрів, щоб зекономити пальне. Але на «механіці» ця порада така собі. І зберегти якийсь літр бензину буде просто неможливо.

Спускатись на нейтралці з гори також ризиковано, адже може запросто занести, водночас навантаження на вижимний підшипник та зчеплення значно підвищується.

Рух у заторах

У заторах всі рухаються на мінімальній швидкості, особливо, коли це час пік в мегаполісі.

Щоб не наражати зчеплення на неминучу смерть, краще постійно вимикати передачу, затягувати ручник або ж утримувати машину педаллю гальма.

 

Джерело: Dexpens