Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Повернув ключ, а стартер не крутить: у чому причина проблеми

Стартер автомобіля – це по суті невеликий електродвигун, який за допомогою обгінної муфти пов’язаний з колінвалом і маховиком. Найважливішою частиною стартера є ця обгінна муфта. Потрібна вона для вирівнювання швидкостей валів, що входять до зачеплення. При повороті ключа на “Старт” реле викидає вперед шестірню, вона зачіпляється із зубами моховика, розкручує колінвал і запускає мотор. У чому може бути річ, якщо ключ повернув, а стартер нічого не робить?

1. Тиша

Варто перевірити АКБ.

Варіант перший – повна тиша з-під капота автомобіля при спробі завестися. Найчастіше супроводжується ще й відсутністю світіння ламп на панелі приладів. Якщо все саме так, то швидше за все проблема в автомобільному акумуляторі. Зі стартером при цьому швидше за все повний порядок. Все, що потрібно зробити – зарядити АКБ або в крайньому разі застосувати так званий бустер.

2. Слабке дзижчання

Проблеми можуть бути різні.

Варіант другий. При повороті ключа на «Старт» з-під капота автомобіля починає долинати слабке дзижчання. Колінвал при цьому не провертається, хоча панель приладів загоряється всіма вогнями. У цьому випадку проблема швидше за все пов’язана з несправністю втягуючого реле стартера. Не відбувається виштовхування бендикса, а значить шестерня, що обертається, не може зачепити маховик. В цьому випадку доведеться міняти електричне реле. Звичайне його замінюють цілком.

3. Гучний скрегіт

Скрегіт – це дуже поганий знак.

Третій варіант несправності стартера. Гучний скрегіт або гучне дзижчання з-під капота можуть вказувати на проблеми з конструкцією підшипника муфти. Це найпопулярніша поломка стартера в сучасних автомобілях. Механізм не робить фіксування валу, через що муфта повертається, видаючи гучні шуми. Перед поломкою шуми зі стартера починають з’являтися заздалегідь. Тому краще не затягувати з перевіркою та ремонтом.

4. Клацання

З ремонтом краще не зволікати.

Варіант четвертий. Якщо з-під капота долинає не скрегіт і не дзижчання, а характерні клацання, а мотор при цьому ніяк не реагує на спроби його завести, то швидше за все проблема в замиканні одного з проводів. Найчастіше таке трапляється через підгоряння контактів або потрапляння вологи. Крім заміни проводки рекомендується добре почистити від оксидів клеми акумуляторної батареї.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Джерело: Dexpens