Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Що обов’язково треба чистити під капотом, всупереч рекомендаціям виробника

Однак, попри поради, деякі вузли та агрегати все ж потребують регулярного чищення, щоб надалі не засмучувати вас коштовним ремонтом.

Зараз розкажемо, на що потрібно обов’язково звернути увагу.

Перше, на що треба дивитись – радіатор інтеркулера, адже від нього залежить охолодження системи наддуву. В багатьох автомобілів він розташований в брудному середовищі, тобто поруч з колесами.

В процесі експлуатації на нього летить бруд з доріг, а коли він застигає, утворює бар’єр, котрий заважає нормальному охолодженню всією системи.

Якщо не хочете, щоб турбіна «накрилась» раніше призначеного часу, регулярно займайтесь чисткою інтеркулера, особливо, з внутрішнього боку. Тому що саме там осідає найбільше бруду.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Окрім цього, треба чистити радіатори кондиціонера та охолодження мотора. Між ними з часом набивається не тільки бруд, а ще й листя, котрі створюють своєрідну вату і заважають нормальному теплообміну. Через це температура антифризу може підвищуватись, від чого силовий агрегат буде перегріватись.

Дроти електропроводки, вкриті шаром бруду, можуть видавати сюрпризи, в цьому випадку – досить неприємні. Хоч вони і мають гідроізоляцію, але дорожні агресивні реагенти, котрі потрапляють під капот кожну зиму, з часом можуть її проїсти. Через це почнуть барахлити датчики або ж навіть блок управління двигуном почне видавати помилки.

Щоб провести якісну мийку підкапотного простору зовсім не потрібно направляти струмінь води туди. Достатньо сухої ганчірки та автохімії (наприклад, пінний очисник). Піна розм’якшить старий бруд, котрий без складнощів можна прибрати надалі шматком матеріалу.

Так само треба і чистити клеми акумулятора. Інакше через бруд на них буде з’являтись білий наліт, котрий стоятиме на заваді хорошого контакту клем з дротами. Від цього може з перебоями працювати низка електронних систем. і виникнуть проблеми з пуском мотора.

Зрештою, не забувайте іноді чистити номер двигуна. Зазвичай, він розташований в незручному місці і з часом все більше покривається іржею. Через це можуть виникнути проблеми під час проходження техогляду або реєстраційних дій з автомобілем.

Та й все.

 

Джерело: Dexpens