Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Що робити, коли засвітилась лампочка тиску мастила

  Безпроблемну роботу мотора гарантують:

  • Якість моторного мастила;
  • Тиск;
  • Кількість мастила, яке надходить для змащування двигуна.

Завдання датчика – відстежувати кількість мастила, котре подається і тиск в системі. Якщо якісь показники відхиляються від норми спрацьовує відповідна сигналізація. Після цього продовжувати мучити двигун не рекомендовано.

До речі, багато залежить від моделі авто: на деяких індикатор сповіщає лише тоді, коли наявні досить серйозні проблеми. В інших лампочка може загорітись під час увімкнення запалювання, а коли машина прогріється, то вона гасне.

Що може бути не так із тиском?

Палаючий індикатор тиску мастила не обов’язково свідчить про якісь проблеми з мотором. Часто він може горіти тоді, коли немає сигналу від датчика або ж запобіжник перегорів просто, який відповідальний за роботу окремих компонентів цієї системи.

Якщо вас турбує постійне миготіння лампочки, то варто спершу перевірити сам датчик. Якщо проблема не в ньому, то вже можна лізти до мотора.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Наприклад, масляний фільтр. За час своєї роботи він достатньо забивається металевою стружкою та іншим сміттям, від чого і виникає проблема із тиском в системі. Тому варто не знецінювати роботу цього елемента та купляти якісний та хороший, а не той, що дешевше.

Якщо рівень мастила зменшився, то це також привід для сигналізації індикатора, який буде світитись на приборці.

Мотори при нормальній роботі споживають не більше 200-300 грамів між кожними замінами мастила. Несправні ж двигуни будуть «їсти» близько 1 літра на тисячу кілометрів.

Тут може бути проблема зі знімними ковпачками чи іншими вузлами. Відповідно вже через 3 тисячі км рівень мастила достатньо впаде і тоді і буде проблема з тиском.

Как проверить уровень моторного масла в двигателе

В будь-якому випадку потрібно звернутись до фахівців автосервісу, якщо причина індикації не в самому датчику. Там проведуть діагностику, подивляться на паливний фільтр та помпу, виміряють рівень мастила і, якщо треба, відремонтують мастило. І більше проблем з тиском не буде.

Самостійно краще не братись, якщо у вас немає досвіду в такому ремонті.

Джерело: Dexpens