AutoNews

Швидке визначення стану паливного фільтру: всього кілька хвилин

Якщо ви ще до сьогодні знецінювали важливість паливного фільтру, то пропоную припинити це прямо зараз. Саме від нього залежить правильність роботи мотору та ефективність функціонування паливної системи.

Знали, що перевірити стан фільтру можна без його демонтажу? Зараз розкажу.

Особливість конструкції

Основне призначення паливного фільтру полягає у механічному очищенні всіх видів пального від частинок, котрі можуть в ньому перебувати. Розташування фільтру може бути різним.

Це залежить від моделі транспортного засобу. Самому демонтувати фільтр буде трохи складно, оскільки для цього необхідні певні знання та спеціальне обладнання, котре є у відповідних автомайстернях.

Власне через це автомобілісти можуть покладатись лише на специфічні ознаки несправності деталі.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин
5 знаков, которыми автомобиль говорит о том, что топливный фильтр забился

Думаю, ви самі розумієте, що будь-які ознаки можуть лише дотично вказувати на проблему, а не констатувати її з точністю в 100%.

Без варіантів автовласнику знадобиться допомога фахівців з автосервісів, де машині проведуть спеціальну діагностику. Таким чином можна чітко визначити, що з автомобілем не так та яких заходів вжити.

На сьогодні фахівці не можуть стверджувати про якийсь конкретний термін служби паливного фільтру, після закінчення якого потрібна заміна. Все буде залежати від випадку, адже якість пального, котрим заправляють авто, може бути різною. Наприклад, в деяких західних країнах бензин та солярка в кілька разів краща за наше пальне, тому й їхні фільтри можуть служити довгі роки без перебоїв.

В наших автомобілістів проблеми із паливними фільтрами можуть виникати вже після 2-3 років експлуатації авто. Тоді вже вся система буде просити очищення та заміни.

Ознаки забитого паливного фільтра

Ті, хто за кермом багато років, вже знають, що пряма ознака – це зниження потужності двигуна. Крім цього, почнуться труднощі із запуском мотору та провалами потужності при наборі швидкості. Проте, ці ж симптоми можуть бути вказівником на поломку форсунок, несправності паливного насосу та бід з високовольтними котушками.

Давление топливной системы. Производительность бензонасоса. — Mercedes-Benz CLK, 2.3 л., 1999 года на DRIVE2

Також максимально точно можна визначити проблему з допомогою манометру. Його під’єднують до паливної системи спеціальним ніпелем, заміряють тиск і порівнюють отримані показники з тими, що вказані у технічній документації транспортного засобу.

До речі, манометр – корисна штука і добре мати її в гаражі. Все ж краще витратити певну суму на його покупку, аніж тисячі на ремонт машини потім.

Джерело: Dexpens