AutoNews

ТОП 3 найнадійніших двигуни на думку автоекспертів

Зараз поговоримо про трійку силових агрегатів, котрі мають найвищий рейтинг надійності. Він базується на перевірці часом та відгуках водіїв. Саме ці двигуни найкраще себе зарекомендували та мають найбільший попит. І річ навіть не про вузли, випущені кілька років тому: всі вони були вперше виготовлені 10-15 років тому.

Саме в цей проміжок часу і було суттєве зниження якості – виробники скоротили ресурс, котрий негативно відбився на їх надійності.

Honda

На третій позиції списку надійності розташувались двигуни від Хонда серії R20. Їх ресурс долає відмітку в 200 тисяч кілометрів. Їх висока надійність пояснюється не лише високою якістю деталей, але й своєю простотою.

Двигатели R20A, R20A1, R20A2, R20A9 Honda: характеристики, надежность

Згідно з рекомендаціями виробника кожні 40 тисяч кілометрів пробігу варто проводити регулювання клапанів. Якщо просто дотримуватись порад з експлуатації та обслуговування, то у вас не буде жодних проблем з агрегатом, аж поки циліндри не зносяться.

Toyota

Двигатель комплект toyota avensis 2.0 vvti 1az-fse 04r Купить Украина

На другому місці в рейтингу надійності в нас двигун Тойоти серії 1-AZ, котрий вже тривалі роки красується в кросоверах RAV-4 та седанах Avensis.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

Його ресурс перебуває в межах 200 тисяч кілометрів. Цей мотор має більшу перевагу над описаним вище, адже оригінальні деталі до нього коштують дещо бюджетніше. Відновлення роботи цього агрегату є найдешевшим із усіх японських представників.

Subaru

І на першій позиції найнадійніший в світі опозитний двигун агрегат від Subaru серії EJ20. Він був створений понад 20 років тому – наприкінці 1990-х років. Він ще і досі зустрічається на окремих моделях автомобілів, котрі призначені для японського внутрішнього авторинку. в 2011 році європейські країни припинили використання цього двигуна, замінивши його на FB.

Контрактный двигатель SUBARU / СУБАРУ EJ20 SOHC

Капітальний ремонт двигуна можна проводити аж після 250 тисяч кілометрів пробігу, проте е ще не всі хороші новини. Для цього мотора передбачений один заводський ремонтний розмір, що є рідкістю для сучасних силових агрегатів.

Не можу не сказати про один мінус, котрий має цей двигун. Він полягає у високій вартості оригінальних деталей, а аналоги досить проблематично знайти. Власне, капітальний ремонт саме цього двигуна є найдорожчим серед усіх японських представників.

 

Джерело: Dexpens