Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
AutoNews

Як перевірити акумулятор автомобіля тестером

Наприклад, машина якийсь час стояла без руху, клема скинута і двигун, здається, нормально працює. Цікаво, чи треба підзарядити батарею чи вона в порядку?

Недостатній заряд акумулятора може підвести, щільність електроліту знизиться і АКБ може банально замерзнути. В салоні теперішніх авто нема датчиків заряду, тому потрібно перевірити заряд тестером (мультиметром) – вони є у всіх водіїв, ціна доступна, а користь максимальна.

Щоб перевірити акум, є небагато способів: два із застосуванням сторонніх пристроїв, а один може бути в самій батареї.

Вбудований індикатор

Зображення, що містить текст, метал

Автоматично згенерований опис

Деякі батареї мають вбудовані індикатори, котрі придумали японці. Після цього їх стали використовувати більшість компаній для необслуговуваних типів.

Отже, це просто: десь на батареї є маленьке вічко, в якому маленьке світло – індикатор. Воно має три положення:

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин
  • Зелений – повний заряд;
  • Білий – низький рівень електроліту;
  • Чорний – батарею треба зарядити.

В такому випадку перевірити заряд можна і без допомоги мультиметра чи навантажувальної вилки. Відкрили капот, глянули на індикатор і стан батарею вам зрозумілий.

Як перевірити акумулятор тестером

Мультиметр – це якраз і є той потрібний прилад, котрий замірює силу струму, вольтажу, опору та температури.

Маленька інструкція, як правильно перевірити:

  • Дроти мультиметра мають бути під’єднані в режим «вольтажу» (замір напруги), а не «амперажу» (сила струму);
  • Кладемо поворотний перемикач в положення 20 Вольтів: тобто він буде показувати все, що нижче. А, як відомо, акум виробляє діапазон 12,7-13,2 Вольта.
  • Під’єднуємо дроти мультиметра до клем акумулятора – чорний дріт до мінусової клеми, червоний до плюсової;
  • Дивимось на показники напруги.

Отже, судячи із показників мультиметра, дивимось, що ми маємо:

  • 12, 7 – з батареєю все окей і її не треба заряджати;
  • 12,1-12,4 – половина заряду;
  • 11,6-11,7 свідчить про глибоке розрядження. Треба терміново зарядити АКБ і движок навряд чи запуститься.

Є ще один спосіб перевірки заряду – це замір щільності електроліту. Тут знадобиться ареометр. Але, очевидно ж, що перевірити заряд тестером набагато швидше і практичніше.

Тому не забувайте турбуватись про заряд, адже ми вже розповіли, як це важливо. А як перевірити акумулятор автомобіля самому і без проблем – ви вже знаєте. Успіху!

Джерело: Dexpens