AutoNews

Яка небезпека стоїть за зношеними сайлентблоками

В наших автомобілістів є одна хороша приказка: «Катайся, поки їздить». Саме з огляду на це вони часто закривають очі на сторонні звуки, незначні вібрації чи постукування.

Думають, що це «якось пройде» і, поки до кінця не зламалось, можна не їхати до автосервісу.

Ризиковано і невиправдано так вважати, одразу кажу. Наприклад, подивимось, що буде, якщо продовжувати їздити зі зношеними сайлентблоками, котрі почали стукати.

Гумометалеві шарніри або ж, як вже згадували, сайлентблоки є в кожному автомобілі. Призначення цих деталей в компенсації вібрацій для руху автівки та зниження шуму. Вони встановлені в підвісці, а також через них до кузова закріплюють двигун та коробку передач.

Мазазин автозапчастин AvtoBot м.Ніжин

В середньому їх ресурс складає 100 тисяч кілометрів пробігу, після чого вони потребують заміни.

Основна причина, через котру сайлентблоки можуть виходити із ладу – це старіння гумової муфти. Вона тріскає і втрачає свою еластичність, через що, як результат, відривається від металевої основи. Це все призводить до того, що шарнір втрачає свою функцію і більше не здатен фіксувати деталь.

Коли сайлентблоки зношені, вони дають про себе чути у прямому сенсі.

Ці звуки виникають від двигуна, котрий розхитується через погане закріплення. Якщо ця деталь зношується у підвісці автомобіля, то це прямо впливає на керованість: машину буде закидати на поворотах.

Тому фахівці автосервісів не радять доходити до такої критичної точки, а звертатись з проханням заміни шарнірів якомога швидше, як тільки почнуть виникати зайві звуки.

Джерело: Dexpens